Verzending en bezorging
Heeft u vragen over uw pakket dan proberen we hierbij te helpen.
Indien een pakket besteld is op werkdagen voor 17.00 uur dan vertrekt het bij ons binnen 2 werkdagen.
Het kan voorkomen dat er niet voldoende voorraad is van de bestelde producten dan brengen wij u hiervan direct op de hoogte per mail.
Wij wachten dan met het verzenden tot de bestelling volledig is met een maximum van 3 werkdagen.
Mocht u pakket na 3 werkdagen nog niet volledig zijn dan verzenden wij de alvast voorradige producten.
De ontbrekende producten worden dan z.s.m. nagestuurd.
Mocht dit om een of andere reden niet mogelijk zijn dan wordt het aankoopbedrag van deze ontbrekende producten terugstort op uw rekening.
Wanneer u de bestelling wenst te annuleren omdat het betreffende artikel niet voorradig is dan kan u dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Alle pakketten worden verzonden door Post NL of BPost in België.
Voor het verzenden hanteren wij een vast bedrag:
- Nederland: 4.50 euro
- België: 3.95 euro
Wanneer een bestelling niet bezorgd kan worden vanwege verkeerd ingevulde adresgegevens dan zijn wij genoodzaakt om opnieuw verzendkosten in rekening te brengen om de bestelling opnieuw te versturen.
Wanneer een bestelling retour gestuurd wordt vanwege het niet afhalen bij een postkantoor/postpunt dan worden er ook hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening gebracht voor het opnieuw versturen van de bestelling.
Indien u een bestelling niet heeft ontvangen neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice zodat wij een onderzoek kunnen instellen bij de betreffende bezorgdienst.
Een onderzoek kan enkele dagen in beslag nemen.
Als u een artikel ontvangt dat kapot is bij ontvangst dan willen wij u vragen om z.s.m. uiterlijk binnen 14 dagen contact op te nemen met de klantenservice onder vermelding van het ordernummer, het artikelnummer en de omschrijving van de betreffende klacht.
Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.